CIRQ4LIFE.com Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic

Ga naar beneden 
+2
jonas4life
Seppe4life
6 plaatsers
AuteurBericht
Seppe4life
Admin
Seppe4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimevr jan 23, 2009 8:57 pm

De naam spreekt voor zich denkik?
Speciaal voor de mensen die zo verliefd zijn op hun nieuwe kegels, eenwieler, balletjes(?) etc. en die daarom even met de buitenwereld willen delen. Voor diegenen die niet zo vlot lezen en zelfs de bángelijke topic-titel over het hoofd hadden gezien, lees hem nog eens, en zie duidelijk dat er staat """in verband met circus"""
Ook voor diegenen die andere shit en dommigheid willen meedelen zoals ik nu ga doen.

Ik wou gisteren vertrekken naar de eenwieler-les om eens goed te gaan basketten. Maar ik nam mijn eenwieler vast, en bleek de band plat te staan (volledig dus). Er zat niets anders op: de standaard eenwieler snel nemen en vertrekken!
Na daar een kleine opwarming etc. te doen, kwam sander op het idee om records te doen (als oefening voor de records op de eenwielerconventie). Iedereen zag dat wel zitten, ik inbegrepen, we begonnen met verspringen. Voorwaarts al rijdend springen kon ik iedereen verslagen, maar ik wou het ook wel eens (zoals enkelen anderen) proberen langs de zijkant, voor mij de rechterkant. Ik raakte redelijk ver, maar toen... ineens... kwam... ik... neer... en...

ge raad het al, mijn velg gebogen! De velg komt nog niet tege de kader dus ik kán er nog mee rijde, maar het is verre van ideaal, en heb dus een nieuwe velg nodig, ook door de plooi erin is ze nu heel fragiel...
foto's volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com
jonas4life
Moderator
jonas4life


Man Aantal berichten : 37
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimezo jan 25, 2009 12:03 pm

seppe toch ! ik dacht dien heeft iets gebroken en kan niet meer mee naar de eenwielerconventie Sad
oef !

nuja ik heb nog niet veel echt supper spannende dingen meegemaakt Very Happy doe moeten nog komen denk ek :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com/index.html
Simon4life

Simon4life


Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 30
Registration date : 22-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimema jan 26, 2009 10:57 pm

ik dus wel (heej heej lang geleden allemaal... Embarassed )

euhm zoals iedereen weet is er ieder jaar een EJC european juggling convention dit jaar in spanje
ik wil daar zo ff ubergraag naar toe en dat mocht ook deels van mijn ouders, ALS er maar iemand verantwoordlijk mee ging...

Sam(Crauwels) en Lucas (zo die lange die zegt dat hij mooi is...) maar die wouden dus geen verantwoordelijkheid nemen de smeerlapen...
dus bijgevolg kan ik dit jaar niet naar de EJC Sad

maar volgend jaar is het in finland! dan gaan we goed gaan!
aaight!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils4life
Admin
Nils4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 32
Registration date : 19-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimema jan 26, 2009 11:29 pm

wat bedoelen je ouders dan met verantwoordelijkheid nemen?
ik wil wel gaan, maar moet me die periode nog vrij houden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.CIRQ4LIFE.com
Simon4life

Simon4life


Man Aantal berichten : 53
Leeftijd : 30
Registration date : 22-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimema jan 26, 2009 11:40 pm

Nils4life schreef:
wat bedoelen je ouders dan met verantwoordelijkheid nemen?
ik wil wel gaan, maar moet me die periode nog vrij houden..
pff als gij zou kunnen en mijn ouders gaan daar mee akkoord...
nee laat maar... de moeder kan geen deftige rede geven en da vind ik vrij belachelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
wies4life
Moderator
wies4life


Man Aantal berichten : 71
Leeftijd : 31
Registration date : 21-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedi jan 27, 2009 12:49 am

aight simon finland is the place
Terug naar boven Ga naar beneden
Seppe4life
Admin
Seppe4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimema feb 23, 2009 12:57 pm

vorig jaar stond ik met de eenwielerconventie in de gazet! in 'het belang van limburg' cheers

hier de foto: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Neerpelt-012
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com
Nils4life
Admin
Nils4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 32
Registration date : 19-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 1:25 pm

Ik wil dus even melden dat er vandaag een optreden van Philladoesh plaats vind in de Circusschool, en dat iedereen bij deze uitgenodigt is om te kijken (er zijn er maar weinig die niet bij philladoesh zitten maar toch.. Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.CIRQ4LIFE.com
bavo4life

bavo4life


Man Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Registration date : 24-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:08 pm

Nils4life schreef:
Ik wil dus even melden dat er vandaag een optreden van Philladoesh plaats vind in de Circusschool, en dat iedereen bij deze uitgenodigt is om te kijken (er zijn er maar weinig die niet bij philladoesh zitten maar toch.. Smile)
wow een echt philladoesh optreden ofwa!
kom, allen daar heen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Seppe4life
Admin
Seppe4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 6:52 pm

bavo4life schreef:
Nils4life schreef:
Ik wil dus even melden dat er vandaag een optreden van Philladoesh plaats vind in de Circusschool, en dat iedereen bij deze uitgenodigt is om te kijken (er zijn er maar weinig die niet bij philladoesh zitten maar toch.. Smile)
wow een echt philladoesh optreden ofwa!
kom, allen daar heen!!

sooorrriiiieeeee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com
bavo4life

bavo4life


Man Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Registration date : 24-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 8:20 pm

Seppe4life schreef:
bavo4life schreef:
Nils4life schreef:
Ik wil dus even melden dat er vandaag een optreden van Philladoesh plaats vind in de Circusschool, en dat iedereen bij deze uitgenodigt is om te kijken (er zijn er maar weinig die niet bij philladoesh zitten maar toch.. Smile)
wow een echt philladoesh optreden ofwa!
kom, allen daar heen!!

sooorrriiiieeeee Very Happy
je hebt niets gemist hoor
twas pokke slecht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils4life
Admin
Nils4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 32
Registration date : 19-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 8:26 pm

bavo4life schreef:
Seppe4life schreef:
bavo4life schreef:
Nils4life schreef:
Ik wil dus even melden dat er vandaag een optreden van Philladoesh plaats vind in de Circusschool, en dat iedereen bij deze uitgenodigt is om te kijken (er zijn er maar weinig die niet bij philladoesh zitten maar toch.. Smile)
wow een echt philladoesh optreden ofwa!
kom, allen daar heen!!

sooorrriiiieeeee Very Happy
je hebt niets gemist hoor
twas pokke slecht!
Ik vond het nogtans tamelijk ok..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.CIRQ4LIFE.com
Seppe4life
Admin
Seppe4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 9:36 pm

Nils4life schreef:

Ik vond het nogtans tamelijk ok..

ja, mr nilsje vind alles oké

(zoek de dt-fout)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com
wies4life
Moderator
wies4life


Man Aantal berichten : 71
Leeftijd : 31
Registration date : 21-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:52 pm

ik vindt het anders een goed optrede

(gevonne seppe!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seppe4life
Admin
Seppe4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 31
Registration date : 20-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimevr feb 27, 2009 12:01 am

wies4life schreef:
ik vindt het anders een goed optrede

(gevonne seppe!)

dju, net iets te doorzichtig...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cirq4life.com
bavo4life

bavo4life


Man Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Registration date : 24-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimevr feb 27, 2009 12:12 pm

wies4life schreef:
ik vindt het anders een goed optrede

(gevonne seppe!)
da kan toch ni dat jullie dat allemaal zo'n goe optreden vonden?
ik vond da echt rotslecht.
vooral dat van de robbin!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils4life
Admin
Nils4life


Man Aantal berichten : 220
Leeftijd : 32
Registration date : 19-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimevr feb 27, 2009 1:22 pm

bavo4life schreef:
wies4life schreef:
ik vindt het anders een goed optrede

(gevonne seppe!)
da kan toch ni dat jullie dat allemaal zo'n goe optreden vonden?
ik vond da echt rotslecht.
vooral dat van de robbin!!!
huh, welk van de robin?
en bij mij is eiglijk alles nog tamelijk goed gegaan..
Van het kegelnummer kon ge al zeker ni zegge da het slecht was.. kdenk da da het beste ooit was..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.CIRQ4LIFE.com
bavo4life

bavo4life


Man Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Registration date : 24-09-08

Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitimevr feb 27, 2009 2:49 pm

Nils4life schreef:
bavo4life schreef:
wies4life schreef:
ik vindt het anders een goed optrede

(gevonne seppe!)
da kan toch ni dat jullie dat allemaal zo'n goe optreden vonden?
ik vond da echt rotslecht.
vooral dat van de robbin!!!
huh, welk van de robin?
en bij mij is eiglijk alles nog tamelijk goed gegaan..
Van het kegelnummer kon ge al zeker ni zegge da het slecht was.. kdenk da da het beste ooit was..
over de optredens zelf wil ik niks zeggen.
maar wat er vanachter gebeurden vond ik toch niet zo tof.
robin wa zijn stokskes kwijt waardoor diene alles heeft weggegooit waardoor de rest niets meer vond enz...
en we zijn wel een paar keer te leet begonnen hoor.
optredens zelf waren zeer goed vooral de finalen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic   Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote ik-wil-iets-melden-in-verband-met-circus-en-je-zal-zo-zien-wat topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
CIRQ4LIFE.com Forum :: Algemeen :: Gezever da wel iets me circus te make heeft-
Ga naar: